בן גביר האשים ודוברת 'בצלם' כעסה והתנתקה מהשידור

קובי פינקלר, בנצי לייזרביץ 6 Comment on בן גביר האשים ודוברת 'בצלם' כעסה והתנתקה מהשידור
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סערת החייל שירה במחבל מנוטרל ביום חמישי האחרון לא יורדת מסדר היום. אמש (מוצ"ש) הגישו פעילי הימין עו"ד איתמר בן גביר ומייסד ארגון להב"ה בנצי גופשטיין תלונה במשטרת חברון נגד התחקירן של ארגון "בצלם" שצילם את הסרטון שבו נראה חייל צה"ל יורה למוות במחבל מנוטרל בחברון ביום חמישי.

במכתב ששלחו לתחנת המשטרה הם טוענים כי יש לחקור את כל הצילומים של "בצלם" בחברון, משום שלדבריהם מתרחשים תמיד בזמן פיגוע, וטוענים כי יש חשד שנעשה תיאום בין הארגון לבין גורמי טרור.

במכתב התלונה כתב בן גביר כי "אני פונה אליך בשמי ובשם מרשי מר בנצי גופשטיין בבקשה לפתוח בחקירה נגד תחקירן "בצלם" עימאד אבו שמאסיה "שבמקרה" צילם את האירוע בחברון בדיוק לאחר שמחבל הגיע לרצוח את חיילי צה"ל. ראוי לציין כי זו לא הפעם הראשונה שבה אנשי ארגון השמאל הקיצוני :"בצלם" , נמצאים "במקום הנכון" – מבחינתם- "בזמן הנכון"- מבחינתם- ורק בשנה האחרונה התרחשו מספר אירועים בעיר האבות במהלכם ביקשו לפגוע בחיילי צה"ל או בתושבי היישוב ואנשי הארגון "במקרה" שהו במקום".

"לטעמנו צבר המקרים ומספרם מעורר שאלות ויהיה זה די תמים לחשוב שהמדובר בצירוף מקרים: ראוי לבדוק ולבחון האם יש תיאום כלשהוא בין גורמים מסוימים כאלה המבצעים מעשי עבירה וכאלה הנמצאים במקום בדיוק באותו הזמן…בנסיבות אלה, נבקש ממך להורות על פתיחת חקירה נגד אבו שמאסיה ולערוך בירור גם באשר להתנהלות ארגון "בצלם".במאמר מוסגר נציין כי רק לפני מספר ימים התוודעה מדינת ישראל לעבירות פליליות שמבצעים בארגון " שוברים שתיקה" – ארגון המהווה אחיו התאום של ארגון "בצלם"- ויש חשש ממשי כי גם תחקירני ארגון "בצלם" לא טומנים ידם בצלחת. נציין כי ידוע לנו שארגון "בצלם" פועל בחברון באמצעות עבריינים, חלקם מחבלים משוחררים ואסור למשטרת חברון לשקוט על שמריה", כתב בן גביר.

הבוקר עלו לשידור ב'מהדורת הבוקר' עם מרדכי לביא' ב'קול חי' – בן גביר ודוברת "בצלם" שרית מיכאלי, אולם כשמיכאלי נדרשה להשיב לטענותיו של בן גביר – היא ביקשה לרדת מהשידור והותירה את המאזינים ללא תשובה ומענה.

אמש התייחסו בצה"ל לדברי אחותו של החייל היורה כי נעשה לו משפט שדה וחרצו את דינו,כי העובדות בשטח אינן כך. "ראשית" אומרים בצבא כי "רק בית הדין יקבע אם הוא אשם או לא ועד אז תעמוד לו חפות", "ושנית", מדגישים בצבא, "קיימים נהלים ברורים לגבי אפשרות של מטען נפץ על גופם של מחבלים וכך גם במקרה הנוכחי, מפקד מחלקה בדק את המחבל עוד בטרם הגיע חפק המ"פ ועימו החייל וווידא שאין הוא נושא חומר נפץ, כך שאין שחר לטענות כי החייל ראה את המחבל וחשב שהוא נושא מטען.

עוד הוסיפו גורמים בצבא כי "יש בצבא מפקדים והחייל יודע אותם היטב ויחד עם זאת כל הדברים יובאו בפני בית הדין בצורה מסודרת".



6 תגובות

מיין תגובות
  1. 6

    נו ברור שאין להם תשובות הם מקבלים כסף ומוכנים להחריב את המדינה שלהם

  2. 5

    רק במדינת הציונים המטופשת נמצאים ארגונים מסוג זה.

  3. 4

    לחקור ולחקור ולחקור את ארגון בצלם, אחרת להעיף אותם לכל הרוחות גם לסוריה או לתימן או ללוב. מהר כמה שאפשר

  4. 3

    אם זה בלתי אפשרי אז הצבא מוותר על הדתיים למעשה אז מה הבעיה מה אנחנו באנוסים מספרד שלום וביי

  5. 1

    גולן תתפטר !!!נמאסתם שמאלנים עוכרי ישראל ומחבלים בה בעבור כספים שאתם לוקחים מאירגוני השמאל להשמדת העם והמולדת!! ימח דמכם וזכרכם אכי״ר